neděle 24. února 2008

nevím,


co bude. nevím, kým budu...za pár dní či dokonce let. jak potom můžu někomu něco slíbit? dost možná právě proto, možná, že takový slib může být jediná věc, která mě v těžkých časech bude držet pohromadě....


i když.


kéž bych dokázala říct, jak a co cítím, když se mě plíživě zmocňuje beznaděj. paradoxní je, že největší bolest ve mně probouzí počasí, jaké bylo dneska, slunečné a jásavé. jako by mě právě tohle stahovalo i z té kůže pod kůží. jako bys.


držím se toho, co už znám, chytnu se sebe sama za ruku, to až pak upadnu, alespoň budu vědět proč a kam. nevím, co opravdu chci, aby bylo. všechna přání jsou tak relativní...stačí jen přivřít oči a prohodit znamínko. stačí jen říct, no místo ano....nebo naopak. zatím mne to prostě nese jako řeka, ten pocit.... že ne vím.

Žádné komentáře: